Ortopeda Wrocław - dr n. med. Mariusz Pytlasiński

Konsultacje i leczenie w zakresie urazów i ich powikłań, zmian zwyrodnieniowych oraz wrodzonych i nabytych wad kończyn u dzieci i dorosłych. Zajmuję się także coraz częstszymi zespołami bólowymi kręgosłupa.
Chirurg Ortopeda Wrocław

Ortopeda - konsultacje, USG i operacje

Jestem chirurgiem ortopedą z wieloletnim doświadczeniem, praktykującym we Wrocławiu. Moje bardzo szerokie kompetencje zawodowe znajdują odbicie w tytułach naukowych – doktora nauk medycznych oraz specjalisty II stopnia, a także w licznych ukończonych kursach i szkoleniach. W centrum mojego zainteresowania, od lat niezmiennie pozostaje układ ruchu i jego schorzenia, zarówno u dzieci, jak i u dorosłych. Z racji coraz częstszego występowania takich dolegliwości, niezbędne jest zasięganie opinii specjalisty zawsze wtedy, gdy pojawią się jakiekolwiek niepokojące symptomy.

Konsultacje specjalistyczne

Ortopeda dla dorosłych,
ortopeda dziecięcy – wrocław

Swym pacjentom oferuję konsultacje i leczenie nieoperacyjne w zakresie urazów i ich powikłań, zmian zwyrodnieniowych oraz wrodzonych i nabytych wad kończyn u dzieci i dorosłych. Zajmuję się także coraz częstszymi zespołami bólowymi kręgosłupa. Z racji siedzącego trybu życia, pogłębianych od najwcześniejszych lat życia wad postawy oraz znacznej urazowości ortopeda odgrywa kluczową rolę w diagnozowaniu i leczeniu schorzeń układu ruchu, które w powiązaniu z układem nerwowym i układem krążenia, często rzutują na jakość przyszłego życia pacjenta.

USG ortopedyczne

Jako specjalista z zakresu ortopedii, wykonuję USG bioderek u dzieci, a także stawów, mięśni i ścięgien u dzieci i dorosłych. Dzięki temu nieinwazyjnemu badaniu możliwa jest precyzyjna ocena urazów lub stanów zwyrodnieniowych, w tym ocenę przyczyn bólu narządu ruchu. Badanie to jest obecnie kluczową metodą diagnostyczną w ortopedii i daje bezcenne wskazówki co do sposobu leczenia.

Leczenie operacyjne

W swej praktyce zajmuję się operacyjnym leczeniem zróżnicowanych schorzeń układu ruchu.

Chirurgia ręki obejmuje m.in.:

• operacje zespołu cieśni nadgarstka i zespołu kanału nerwu łokciowego
  • szycie ścięgien i nerwów
  • operacje palców zatrzaskujących, przykurczu Dupuytrena, choroby de Quervain, palców dodatkowych.